فروش زمین در شمال

25 خرداد 1401
۰ دیدگاه
فروش ویلا در شمال

!همان طور که گفتیم!

همان طور که گفتیم;

خرید زمین در منطقه شمال میتواند بهترین دلیل برای سرمایه گذاری باشد، زیرا منطقه شمال همیشه رونق خاص خودش را دارد و حضور توریست در شمال باعث شده همیشه کسب و کار در شمال ایران رونق داشته باشه، اما تا حالا شده از خودتان بپرسین خرید زمین در شمال ارزش بیشتری دارد یا خرید ویلا؟.

فروش زمین در شمال
فروش زمین در شمال

!میخوام تو این مقاله کامل راجب این موضوع باهم صحبت کنیم و یکی از بهترین شهرک های منطقه رو بهتون نشون بدم با سازه ویلا همراه باشید!

اصن چرا باید زمین یا ویلا بخریم؟ این همه چیز دیگ هست واسه خریدن مثل ماشین اما…

همیشه و در همه جا خرید و فروش ملک همیشه رونق دارد زیرا ملک مخصوصا زمین هیچ موقع خراب یا فرسوده نمیشود که از قیمت اصلیش بیفته و یا ارزش آن پایین بیاد بخاطر همین خرید ملک بسیار کار عقلانی و درستی میتونه باشه .

ماشین یا هر وسیله یا جنس دیگه ایی بجز ملک همیشه در خطر خرابی دزدی و فرسوده شدن است پس اصلا کار عقلانی نمیتونه باشه سرمایه گذاری رو جنسی که ارزش خرابی ان بالاست.

پس;

!خرید ملک کاملا ارزش سرمایه گذاری دارد، مخصوصا در منطقه بسیار با ارزش شمال!

فروش زمین در شمال
فروش زمین در شمال

خب،باشه! حالا کجای شمال؟ کدوم منطقه؟ با مشاوره کی؟

تیم سازه ویلا با برخورداری از امکانات و نیروی بسیار فعال و قوی توانسته همیشه در انجام پروژه های خود موفق و در انجام نوآوری پیشرو باشد، معماری و طراحی پروژه های سازه ویلا با مهندس امیر مسعود موسوی و مدیریت،ساخت،اجرا،طراحی ثانویه و مشاوره با مهندس محسن خویی انجام میگیرد.

تیم سازه ویلا با داشتن کارگاه های مختلف از جمله کارگاه بتن سازی، بلوک سازی و انواع سیستم ها برای ساخت متریال ساختمان برای کمتر کردن هزینه و بدون واسطه بودن را به ارمغان اورده است تا شما مشتری عزیز دیگر نیازی برای گشتن به دنبال پیمانکار ، یا زمین و ملک خوب نباشید.

همه این امکانات با تیم سازه ویلا عملی میشود، پس ما مشاور خوبی برای ساخت خانه رویایی شما هستیم، تماس بگیرید. ۳۷۸۵-۸۸۸-۰۹۱۲ مدیریت خویی.

پیشنهاد سازه ویلا برای مشتری های عزیز;

خب بنظرتون سرمایه گذاری رو کدوم ملک ارزش بالاتری دارد؟ زمین یا ویلا!

پیشنهاد سازه ویلا، !زمین!

چرا زمین؟

در منطقه ی شمال به علت رطوبت همیشه سازه ها و ساختمان ها در معرض فرسودگی و زنگ زدن هستن پس، شما با خریدن یک ویلا لوکس و مدرن، درسته صاحب یک ویلا خفن با انواع امکانات آماده میشین ولی از سالم بودن و دوام کامل ویلا تون خبر ندارین، امکانش هست بعد یکسال خرابی ویلا خسارت زیادی برای شما به بار بیاورد، اما شما با خریدن زمین، اول هزینه خیلی کم تری نسبت به خریدن ویلا میکنین چون قیمت زمین همواره در شمال پایین تر از ویلا هست و ارزش و راحتی بیشتری در خرید و فروش دارد،

بعنوان مثال:

شما برای خرید یک ویلا حداقل از ۶ تا ۱۰ میلیارد باید هزینه کنید(البته این هزینه برای یک ویلا ارزان قیمت در معمولی ترین نقطه یک شهرک هست که کمترین امکانات را با خودش دارد) پس برای خرید یک ویلا فوق العاده بالای ۱۰ میلیارد باید هزینه کنید که از نظر من کارعقلانی نمی تونه باشه(طبق توضیحات پاراگراف قبلی).

شما با ۵۰ درصد هزینه یک ویلا ارزان میتوانید صاحب یک زمین در قواره های آخر یک شهرک شوید با مشاعات کامل، با مشاوره تیم سازه ویلا یک ویلا عالی با طراحی به سبک خودتان ، با متریال و هزینه کمتر در حدود(۲میلیارد به بالا…) صاحب هم زمین شوید و هم ویلا که ارزش و متراژ بسیار خوبی در آن بکار رفته و هم با ارزش بسیار بالاتری میتوانید به فروش برسونید.

پس خرید زمین و ساخت در آن بسیار کار عقلانی و سود آوری میتواند باشد.

شهرک نارون

تیم سازه ویلا با داشتن فایل های متعدد در اطراف منطقه شمال(یعنی منطقه نوشهر) شهرک های بسیار لوکس و لاکچری با طراحی های مختلف و مدیریت همیشه فعال، پیشرو در رضایت مشتری بوده است.

شهرک نارون از جمله شهرک های لاکچری با طراحی ایتالیایی بوده است که زمین ها و ویلا های متعددی را در خودش جای داده است.

زمین های با متراژ مختلف از ۲۰۰ متر تا ۳۰۰ و ۵۰۰ متر با مشاعات شهرک( مشاعات شهرک شامل: زمین بازی ، استخر، باشگاه ، زمین فوتبال و والیبال و….) و اتصالات کامل وصل، همه دیوار کشی شده و با نقشه تفکیک، سند و جواز کامل برای ساخت، همه و همه در شهرک نارون جای گرفته است، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فایل های شهرک نارون باشماره زیر تماس بگیرید:۳۷۸۵-۸۸۸-۹۱۲.

توضیحات بیشتر;

از انجایی که شهرک نارون به طور کامل به اتمام نرسیده است منطقه خوبی برای سرمایه گذاری میتواند باشد زیرا تیم سازه ویلا بعنوان مالک در شهرک نارون فایل های خوبی را برای مشتریان عزیز آماده کرده است تا خرید بدون واسطه و راحت تری داشته باشید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای خرید و فروش انواع زمین و ویلا با ما در ارتباط باشید تیم سازه ویلا در خدمت شما.

برای مشاهده اینستاگرام سازه ویلا کلیک کنید.

برای مشاهده اپارتمان های فروشی کلیک کنید.

برای مشاهده ویلا های اوکازیون خفن کلیلک کنید.

برای مشاهده زمین های فروشی خفن کلیک کنید.

برای مشاهده نمونه پروژه های طراحی و اجرای ویلا ها کلیک کنید.

ویدیو فایل ها;

ارسال دیدگاه